3.

Idag var första dagen för mig som friskförklarad,
alla fall enligt mig själv.

Började dagen med ett Innebandy pass.
Skott på schemat. Men orkade inte utnyttja
tiden direkt..

Senare, en dusch.
Hem till Emma.
Bli hatade av klassen.

Idrott, nästa lektion.
Och gissa vad vi spelar!
INNEBANDY.
Att jag vågade spela med
min vanliga klubba..
Hockey killarna är ju inte direkt
försiktiga.... Hmm..

Åkte hem med mor,
oduschad.
Somnade gott i sängen.
Gick upp kvart i sex,
åt barn yoghurt och en mandarin.
Gissa vad som hände sen.
Innebandy träning.
Gick ganska bra för att nästan
ha vart sjuk i en vecka.

Nu stekar mamma lax,
och jag kollar handbollen.
Imorgon är det fredag med
sovmorgon.
Flyttar på pappa imorrn kväll.

Det blev även så att jag fick
jobba på buskhytte dansen imorrn..
Ohoj, mogendans eller russin disco som någon sa..
Inte tokladdad..

Nu hejar vi fram Sverige
till en Skräll!

Sov sött,

/H,

Kommentarer
Postat av: DUSS

Tråkigt att Sverige åkte på torsk..



Bra jobbat med all innebandyträning! ;)

2009-01-22 @ 22:07:38
URL: http://dusss.blogg.se/
Postat av: emma

vad snackar du för skit, vi blev ju inte hatade ;) de älskar oss ;D

2009-01-22 @ 22:52:11
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/
Postat av: DC

Så lungn nu gumman. vi kan bygga en tomtonpåle eller vad det heter imorgon och dansa runt den;)



chip!

2009-01-22 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0