Dagen outfit.

Överkroppen .Sportbh, Sverigelinne, Onyxt-shirt, Swe långarmad luvtröja, underställströja, Skinjackan på.
Underkroppen. Cykelbyxor, underställ, Mjukisar, tre lager strumpor, löpardöjor.
På Huvudet/hals. Luva, Mössa, sjal.
Händerna: Flisvantar.

Japp, då har vi min vacka utstysel när jag begav mig hem till
Coach för ett taktiksnack. Jag är så otroligt trött på att frysa jämn.
Mina tår har nog inte haft normal temperatur på en vecka..
Tycker jätte mycket om snön och så, men inte när man nästan
börjar gråta för att det gör så ont i fötterna..

Efter mötet hos coach så tog jag mig en promenad i lilla Ockle..
Ska ta mig en macka nu, sedan en dusch..
Senare blir det en fika med Jossan och Anna Behm på staden,
eller hotellet kanske mer exakt. Eftersom det behagar att vara röd
dag så är inte så mycket annat öppet..

Nu skriker Rump på mig från köket,
Ses!

/H,

Kommentarer
Postat av: DC

Testa med ett par varma skor/stövlar så slipper du frysa om tårna;)

2009-01-06 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0