En helg,

Denna helg blev mig allt fartfylld :D

Gårdagen bjöd på fest,
det blev riktigt skoj. :D

Tesse och Jossan sov i min
dubbelsäng i natt.
Vi vaknade vid halv tolv och beslutade
oss för att en pannkaks frukost skulle sitta fint.
Sagt och gjort, 20 minuter senare stod
Marcus och Rump och stekte pannkakor?
Hur det blev så, vet jag inte riktigt.
Men vi fick alla fall oss en god frukost :)

Senare blev det Sporthallen,
Jossan hade match. (handboll).

Sedan gjorde vi något lite spontant.
Jag, Lucas och Anton drog till Södertälje
och kollade på D3 med rumpan i mål. (innebandy)
Tyvärr förlorade dem med 0-2..

Sedan, en lite tur hem. En tur som hade
några avstickare med det var trevligt :)

Kom hem, slog ner mig ner vid datan.
Pling, på msn skrev Linus att han var rastlös.
Så han kom och hämtade mig,
vi åkte till statiol och köpte citronmuffins och fanta
och våldgästade Fridlut..
Hon var små sur i början,
men sen så blev hon glad..
Jag vet inte om det var för att vi drog?

Kom nyss hem igen..
Känner inte alls för att påbörja en ny vecka..
Har hellre helg en stund till..

Men morgon dagen består av
en innebandy/fotbolls turnering mellan
idrottsklasserna.. (det är Em, Linus och Henkes projektarbete)
Det ska väl bli kul, men jag kommer skämma ut mig
på fotbollen.. Mina fötter kan inte sparka boll, överhuvudtaget!!!!!

Kvällen är det fys igen,
ohoj.

Nu ska jag rör på mig,

"Vill känna vinden..."

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0