En kokosboll,

Mensvärken kämpar emot mitt glada humör.
Känner mig som en stoppar falukorv..

Mår lite smått illa igen,
men magontet beror nog mer på mens
än något annat jobbigt.

Hade tänkt att lägga ut våran svenska redovisning,
men kom nyss på att jag har bara dem oklippa
versionerna..
Är roligare om ni får se dem vi använde..

Nu kom mamma hem,
efter att ha skjutsat ner rump
till träningen.. För mig blev det inte
ens att titta på någon träning..
Känner mig för matt och vill dessutom
inte smitta någon..

Fyllde precis i dem sista uppgifterna
till min fullmakt som ska lämnas in till Resia.
Kan inte fatta att vi ska till grekland i sommar,
ska bli sååå underbart skönt!

Det är handboll på tv,
Vi leder med 12-4. Najs :)

Mamma har köpt en kokosboll till mig,
den ska jag försöka avnjuta nu :)

Ses!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0