Ett fullt badkar,

Idag spelade jag och Tesse in våra klipp
till våran Svenska redovisning..
Kläda i försmå regn kläder och en lån
illgul regn jacka stod vi Bumbis lilla badkar
och rapporterade om regnet..
Jag skrattade sönder ett antal klipp,
men till slut fixade vi det ;)

Jossan, som ska klippa ihop allt har för
tillfället mitt minneskort, så ni får se klippen senare :D

Nu vankas det mat i köket,
senare ska det firas min Namnsdag.
5 Jan- Hanna Hannele..

What!? Sprang ut och skulle försäkra mig om att
det står Hanna och HANNES inte Hannele?
Vem heter så?
Dem andra säger att det är finskt,
men vad gör ett finskt namn i svenska almenackan?!

Jag och Rump ska kolla på Djävulen bär prada,
med smält choklad och frukt! MUMS!

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0