Flickfnitter,

Vaknade med Jossan, Fridlut och Tesse vid mig..
En mycket mysig morgon med allt vad fridas lägenhet
kan erbjuda ;)

Vi somnade lite försent,
men vi gick ändå upp vid halv nio.
Vi börjarde 10.05.
Den engelska lektion var också
det ända skolan hade att erbjuda idag..

Vi stannade fram till ett,
för det första!
Det var spagetti och köttfärssås i skolan!
För det andra.
Vi filmade sista scenenrna till vårat Svenska arbete :)
Fan vad vi skrattade när Emma står mitt på gräsmattan.
Ska föreställa hög gravid och bara skriker att vattnet gått.
Sendan rullar föreställningen på med att Bumbi
och Tesse hoppar in i bild.. Ush vilket magknip..
Jag fick verkligen anstränga mig med att hålla kameran rakt..
Dock är jag tjej.. Och när 6 tjejer tillsammans fnittrar så kan
det bara slut på ett sett.. Asgarv. :)

Ikväll är det fortsättning på tänkarätt träningen :)
Ska blir intressant!

Men nu ska jag ta Engelska boken under armen och läsa
en timme eller två.. :)

Återkommer,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0