Gasen i botten,

Hmm..
Jag har drömt om låten nedan för..
Drömmer om sommarn,
då vi åker bil med vinden i håret.
Åh, musiken dunkar...
Känslor, <33


Pang bomb.
Pratade nyss med Thessan.
Hon har vart sjuk, så vårat festande
höll på att bli inställt. Men nu är allt prima :)

Jag ska strax ut och göra rent kaninburen,
sedan en välbehövd dusch.

Vid tre vill jag vara på sporthallen och
kolla på Herrarna.  (innebandy)
Sedan slutar Josefina vid halv fem,
då hämtar Thessan upp oss.
Vi köper pizza och åker hem till oss
och snyggar till oss lite ;)

Sen förhoppningsvis har vi en sjukt rolig kväll.

"Det är inte så att jag försöker fly..."

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: gamla faster

Hej tjejen!! Vill bara tacka för igår, Martin hade jätteroligt. Du och Amanda måste vara världens bästa kusiner <3 Love You <3

2009-01-24 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0