Grattis Kusin vitamin!

Idag fyller lilla kusinen
7 år! Pojken börjar skolan nästa höst..
Och jag börjar sista året på gymnasiet.
Weeardo.

En otroligt lugn dag,
vaknade vid kvar över elva.
Åt barn yoghurt och sminkade mig.
Jag och mor lämnade Ockle
12.05.

12.19(plus 30sek)
Springer jag ut från bilen,
in till skåpet kastar ut böckerna
på golvet. Hälsar kort på Em.
Försenad till dagens första och enda lektion.
Samhäll A, som tur är så hade jag
redan varnat om min försening så
mina kära vänner skylde på bussen :)

Efter denna lektion slutade vi,
vi åkte ner till staden.
Jag in handlade två tunikor.
Mycket mycket nöjd!
Tänkte kasta ut bilder på det senare :)

Matchen som skulle ha spelats imorrn blev
inställd pågrund av Katrineholm inte hade folk.
Synd, om det blir WO eller om matchen blir
spelad senare får vi se..

Annars imorrn drar vi iväg till Mellösa
på partay.. Vi hoppas att skogfesten
blir lika lyckad som förra gången :D

Nu ska jag ta mig något att äta,

/H,

Kommentarer
Postat av: Monika

Hörru min sköna böna! Minns ett inlägg där Du inte kunde förstå att dina föräldrar trdde du ljög om att du var sjuk...och så ljuger Ni för lärarna. Jäkla unge! Jag älskar Dig föresten!

2009-01-24 @ 00:20:41
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0