HATAR KÖRSLAGET!

Jag tål verkligen inte körslaget!
Egentligen är det en ganska rolig ideé..
Men jag klarar inte av den här överdrivna
låsas glädjen som genom störmar varje
filmsnutt och samtal..

Alla är så duktiga hit och dit..
Alla laddar upp med ny energi.
Alla äckliga hejaklackar..
Håll KÄFTEN när Gry försöker interljuva
körledaren.. Hur svårt ska det vara?
BLÄ BLÄ BLÄ!!

Skulle vara roligare om inte alla
var bästa vänner helaaa tiden..
Det känns lika påklistrat
som alla jävla paljetter på kläderna..
Nej ush och fy och bläää!

Tål verkligen inte programmet,
så nu bytter jag kanal.

/H,

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv:

Hmm, haha..minnet är ju bra men kort...Men jag hände inte riktigt med vad du har skrivit i din kommentar?!



'' Åh, kom ni långt?

Var det skoj?

Ja du,

det får vi verkligen hoppas :)''



Kram

2009-01-17 @ 22:35:37
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaha..Haha, nu hänger jag med! :s

Jodå, det var väl helt oki. Men vi kom väl inte så där super långt..

Haha..

2009-01-17 @ 23:12:21
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0