Hatar,

Det var en vanlig måndag,
skulle gå upp vid åtta för
att sedan ta med mig toolbagen
och åka till Multihallen vid nio.

Men redan när jag slog upp ögonen
kände jag att något inte alls stod rätt
till i magen..

Jag är ofta väldigt skeptiskt till om jag
är sjuk eller inte. Övervägde att stanna
hemma men kom till slut fram till att
jag skulle försöka..

Sedan, fem minuter senare.
Pang, låg vid toan.

Så nu är jag hemma,
hoppas verkligen inte jag är magsjuk.
Utan att jag hade ätit något som inte
var bra för mig..

Jag måste i alla fall hur som helst
ta mig in till Nypan ikväll,
ska träffa tjejerna och träna på Svenska
föredraget som vi ska ha imorgon.

nu ska jag gå och lägga mig på
vardagsrums mattan..

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du åt upp den stora godispåsen med dess innehåll själv så förstår jsg stt du inte mådde så bra imorse;)

2009-01-19 @ 16:46:57
Postat av: dc

Om du åt upp den stora godispåsen med dess innehåll själv så förstår jsg stt du inte mådde så bra imorse;)

2009-01-19 @ 16:47:33
Postat av: Monika

Vi kommer aldrig mer berätta att vi käkat godis om folk tycker vi ska skylla oss självanär vi sen blir sjuka. Omgivningen ska ju tycka synd om oss ju...Speciellt Du DC. Det är ju ditt jobb...nästan!

2009-01-19 @ 17:56:13
URL: http://www.axblock.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0