helvetes jävla skit!

Vaknar kvart över tio.
HELVTE BUSS GÅR HALV ELVA!

Kastar på mig kläderna,
och packar väskan..
Mamma står bara och ser
så där konstigt nyvaken ut..
Som bara hon kan,
hon ser faktiskt lite ut som en
sömnig hamster när hon är nyvaken :D

Springer bort till busshållsplatsen..
Upptäcker en stund senare,
fan den gick andra hållet
och jag har redan missat den..

Men då!
Som ett litet mirakel
plingar det till i mobilen.
Anna Behm:
 - Vi har ingen idrott, så du behöver inte komma :) <3

JAAAA! Min första tanke.
Men sen när jag började vandra hemåt
blev jag ändå smått irritad..
Jag hade ändå kollat upp igår
med olika lärare hur min skoldag skulle se ut..
Jag skulle bara ha en idrottlektion,
men nu blev den också inställd..
Så det var väl tur att jag missade bussen..

Nu är mor iväg och köper en kebebtallrik
som vi ska dela på...
Jag ska rensa tvätten sen blir det nog
några sidor till i engelska boken..

Halv sju ikväll är det veckans sista träning
innan Lördagens viktiga match mot södertälje..

Nu ropar alla tvättade trosor på mig!
Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Modern

Hamster???????????????

Håller mig ju bara undan för att när Du är stressad och det är morgon är Du som en bomb som snart ska till att explodera.

2009-01-08 @ 14:47:39
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad hände med matten? :)

2009-01-08 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0