Kära gud..

Kära gud i himelen,
kan du radera slutprovet i naturkunskapen
som jag råkar ha pluggat alldeles för lite till?
Snälla, ?

Jag har precis druckit en smakis,
det var smaskigt ;)
Fan vilket fult ord smasktigt är,
en liten tanke bara..

Förövrigt sitter jag i min säng och skriver,
eftersom varken min eller vardagsrummets
dvd funkade när jag skulle kolla film igår kväll..
Så jag tittade lite under luggen och vips
så hade pappa dragit in datan i mitt rum..
Nee, så var det faktiskt inte..
Han erbjöd sig till det.... väldigt sällan
jag behöver tjata till mig något...

Nu mina vänner ska jag på börja
nattens händelser..
Plugga till äckel naturen..
Önska mig lycka till!!!

Återkommer,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0