Klockan 6!

Sista gången jag kollade på klockan inatt var
klockan 06.02!!!!!

Då hade jag legat ett antal timmar och analyserat,
funderat och bara legat där som en död sil..
Men självklart inte sovit en blund..

Nu när jag väl gick upp fick jag panik!
Råkade kolla lite i min almenacka..
Skulle jag inte ha gjort,
PANG!
Ny skolarvbeten som ska in,
en bok som ska läsas ut,
NEJ! NEJ NEJ NEJ!
Jag orkar inte riktigt ännu,
vill ha lov en stund till..

Dessvärre fungerar inte min hjärna så..
Sms tjejerna imorse, vi måste kanske fixa
redovisningen idag..

Nu ska jag alla fall ta mig en promenad ner till hamnen..
Har en förhoppning på att det är lite sol där,

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0