Lite mindre,

Hej på er!

Kom nyss hem från årets första träning,
Svettig och luktar säkert hallon ;)

Dagens träning börjad med en timmes
färeläsning, tanketräning kallades den.
Dess mål var att lära oss tänka rätt och positivt.

Jag måste tyvärr meddela att det kanske blir
lite mindre blogg skrivande nu framöver..
Jag hoppas på minst ett om dagen,
men nu när träningarna och skolan börjar
igen så kan det ibland bli knappert..
Men håll ut!
Jag finns fortfarande kvar bakom tangentbordet.

Nu blir det in i duschen,
spagetti och köttfärsås,
sedan engelskaboken i handen
och en god natt sömn..
Skolan börjar jag 12.25 och slutar 14.00 :D

Sov sött på er,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0