Men för f*n.

Glömde ju skriva!

Jag skrev det där otroligt äckliga Naturprovet idag..
Om jag har lite tur på min sida så kanske jag
kan skrapa ihop ett G :)

Det var sista Natur A lektionen idag, tackar.
Nästa kurs börjar i trean. Natur B, hmm?!

Det var även min, Bumbis och Anna Behms
sista matte lektion idag..
Eftersom vi är en sådan stor grupp ska vi
splittas i två.. Självklart blev jag i den andra gruppen..
Kanske ändå är bra, eftersom kära Anna Behm och Bumbi
har en effekt på mig så jag aldrig kan sluta prata ;)
Hej och hå, ska jag börja plugga Matte på riktigt nu?

Mamma svarar inte i telefon,
vart håller hon nu hus?

/H,

Kommentarer
Postat av: Monika

Stackars liten...Mamma svarar inte i telefonen. Men nu har jag kommit till rätta. Puss...och bra att Ni vägrar vardagen...Grå, grå, grå...Skittrist!

2009-01-13 @ 21:05:51
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha jadå ;)

vad har du för dig ikv då?

2009-01-13 @ 21:05:57
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0