Ny människa,

Två timmar positivt tänkande..
Njaaa.. ny människa vete fan..

Jag kan egentligen inte sitta så
där länge och koncentrera mig ..

Det är Lars W på TV NU!!!!!
Har ställt in det på inspelning,
ska ta en dusch först tänkte jag..
Har något höga förväntningar
efter sms jag fick av anton eriksson:
Är Han Bäst Eller!?

Hmm..
Sitter och äter äpple med kniv,
jag klarar inte av att få äppelsaft
på fingrarna.. Det blir äckligt och strävt..
Ungefär som när man äter en för omogen
banan och det känns som hela käften är
gjort av blött sandpapper...

Men nu är vattnet varmt i duschen,
God natt fox.

Ses!

/H,

Kommentarer
Postat av: Monika

Han bäst! Anton kan ta bort frågetecknet. Lasse är bara så nära bäst det går att komma...och ja. Morsan har bölat igen! Precis som i somras. Men då bölade ju även Markys så det är nog okej.

2009-01-14 @ 22:18:56
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0