Ny vinterjacka,

Ohoj era sjömän!

Skulle ha skrivigt tidigare idag..
Men då ville inte lilla blogg.se
fungera.. Konstigt, jag är inte förvånad..

Vaknde av mor satte på Lars W skivan..
Bättre musik kan man faktiskt inte vakna till..
När jag kommer upp var det hotell frukost
som befann sig i vårat KÖK!
Det var varmt bröd, bacon, luice..
Och sen massor av flingor och sånt,
men jag är inget direkt fan av blöta
skorpor i sur mjölk..
Men jag var otroligt nöjd ändå :D

Senare, efter en dusch och efter man borstat tänderna
åkte vi in till Nypan för att kolla på vinterjackan jag la undan igår.
(JAG VET ATT VINTERN SNART ÄR SLUT! Men eftersom vi bor
i sverige så lär det hinna bli vinter ett antal gånger till innan jag får ta fram vårjackan)

Caatjing,
400kr kostade den.
När min kamera kommit hem från Jossan så får
ni även se en bild på den :)
Jag fick även två par nya cykelbyxer..
Så nu behöver jag inte tejpa hålen :D
Jippy!

Efter jackköpt blev det lite kolla
innebandy i sporthallen.

Har känt mig så där töntigt glad idag,
vete fan vad som farit i mig..
Men jag tänker så här,
tänk inte på att du är glad utan
njut av det så länge det varar :D

Ikväll blir det hemma kväll,
köpt glass och ska nog kolla
på hundtricket för den femtioelfte gången :D

Blir hämtat fem över halv åtta imorgon bitti,
då far vi mot Eskiltuna för att spöa Mesta.

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0