Phu,

Det är alltid bäst att träffa tjejerna ...
Men ikväll var jag inte direkt på topp,
men jag skrattade ändå.

Vi gjorde svenskan, gick bra.
Sedan skulle vi byta ut soffan
som vi haft sönder.. ;)

Haha, Sex tjejer som ska möblera om..
Först en ny soffa in i hissen, sedan in
genom ytterdörren..
Kasta ut den gammal soffan genom fönstret
till balkongen..
Vi hoppas att inte soffan möglar allt för mycket
till svala sommar nätter :)

Nu ska jag kolla på across the universe,
den musikalen med alla beatels låtar..
Ska även förska få i mig lite mat,

Sov sött på er,
vi får se om jag kommer till skolan imorrn.
Måste till Svenskan i alla fall, annars får vi se..

/H,

Kommentarer
Postat av: emma

vad tyckte du om filmen?:)

2009-01-20 @ 09:15:08
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0