Pizzahak och hatattack.

Sitter hemma hos Emma,
tjejerna har beställt pizza..
Fattiga jag fick äta lunch i skolan..

Mår lite små illa..

Våran idrotts lektion skulle
ha börjar vid två..
Sedan var den helt plötsligt
fram flyttad till halv ett..
Vilket är nu..

Klassen är ganska arga på oss nu.
Sebbe lär ju dampat ur ett antal gånger..
Aja.. Inbördeskrig inom klassen, here we come.

Super bra,
jag har vart sjuk i några dagar..
Börjar med en innebandy lektion,
idrott lektion sen och sedan
ikväll blir det förhoppningsvis innebandy
träning på ramdalen..
Phu... Tjejerna ser mest
arga ut på mig när jag nämnar det.

Nu går vi till Tessin,
hoppas vi överlever.

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0