Rätt, rätt, rätt..

Kvällens träning gick inte direkt super bra för mig,
Bollarna ville verkligen inte gå min väg...
Lite smått oroväckande med tanke på helgens match,
men jag ska använda mig utav tanketräningen..
Måste tänka rätt rätt rätt!!


Jag, Burre och Dussen har pratat om att börja
pumpa nere på ramdalen, som en variation
till våra innebandy träningar.. Skulle vara riktigt skoj!

Imorgon, Fredag.
Den här veckan var inte specielt jobbig.
Imorgon ska jag göra lite nya blonda slingor,
sen tror jag låter håret vila fram till sommarn.
Då hjälper solen till så mycket :D

På tal om sol och vår..
Idag när jag skulle låsa upp porten så hörde
jag det droppa .. Snön håller på att smälta..
Snälla vill verkligen ha lite sol och vårkänslor nu..
Jobbigt att redan känna så nu med tanke på att
det bara är januari och snön lär hinna komma
tillbaka minst två gånger till innan jag får min vår..
Men hoppet finns ändå kvar där..

Hmm..
Nu ska jag packa,
flyttar till Nyköping imorgon.

Ses!
God natten,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0