Som om någon..

Det var nog inte många som skulle ha satsat
pengar på att vi skulle ta hem dagens turnering.
Men så blev det :)

Gruppspelet gick piss,
en förlut, en vinst och en lika.
Men på något sätt lyckades vi till
slutspelet. Pang.
Sen var vi i final.

Jag var klock nog och hoppade
fotbollen. Kände att jag mer skulle förstöra
än att bidra med något..

Men vi vann i alla fall :D

En riktigt rolig dag,
jag har lärt mig två nya saker.
Hur det känns att ha benskydd på mig.
Har aldrig i hela mitt liv haft på mig sådana.. skumt.
Sedan fick jag kännedomen om hur en lårkaka
känns.. Det gör svinont.. Ush..
Hoppas att jag kan träna ikväll...

Nu ska jag ut och göra rent kaninburen,
jo jag vet att jag sa det igår. Men då blev inte inte av.
Nu luktar jag svett så lite kanin bajs
kan nog inte förstöra mig så mycket ;)

Återkommer.

"Köra så långt det bara går.."

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0