Still Sick.

ÅHH!
Jag blir galen.
Magen och måillet vill
verkligen inte sluta göra
mig besvär.. Åh..

Hade tänkt att gå på dagens
två första lektioner.. Men magen
klarade inte riktigt av frukost.
Så det fick bli att jag tog en senare
buss till svenskan.
Det var våran redovisning.
Gick bra, våran lärare sa efteråt
att det var en fullpott, så jag antar MVG.

Dock var det endast våran grupp som
redovisade. Lite smått irriterande då
jag måde skit men ändå tog mig ditt..
Men men.. Deras problem inte vårat.

Nu ska jag dansa lite i vardagsrummet
för att se om jag kan få igång någon reaktion
i min kropp.. Vill helst bli av med det här måillet.

Grattis Obama till nya huset!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0