URSÄKTA MIG!

Först och främst vill jag ursäkta mina otroligt stavfel i förra inlägget,
PINSAMT!

Här hemma är jag inte längre lika omtyckt..
Jag förstår faktiskt inte riktigt vad jag gjort fel..

Rump skrek nyss till mamma att hon var ett emo,
sen under några konstiga omständigheter så var allt mitt fel.
Jag frågade "försiktigt" vad har jag gjort?
DU FINNS! fick jag som svar av en busig mamma..

Hahah, Min familj är underbart idiotiskt knäpp ibland..
Vill bara informera läsare att tonfallet inte är elakt,
så allt är på skoj..Hoppas jag ;)

Nu ska jag ut och reta mor,
sedan duscha!

Ses!

/H,

Kommentarer
Postat av: Monika

Du "finns" ju gumman.....och jag har ingen aning om hur jag skulle klara mig utan Dig!!!!

Fast Du ät skitjobbig ibland...och det är bara förnamnet på hur jobbig jag kommer vara de närmaste dagarna.

2009-01-06 @ 16:05:57
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Monika

...och jag är släkt med dottern..ang. stavfel och skrivfel.

"ät" ska naturligtvis vara "är"

2009-01-06 @ 16:06:50
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0