Vagnhärad!

Ohoj mina vänner!

Ikväll ska jag med och spela säsongens
första u-lags match i vagnhärad!

Ska bli riktigt skoj att spela med många gamla
f91 lagkompisar!
Spelar även med lilla Rumpan i mål,
det var inte direkt igår vi försvarade
målet tillsammans..

Ska blir riktigt riktigt skoj!

Något som gör dagen ännu bättre
är att vi ska få räkmackor när vi kommer hem ikväll.
En tisdag kan nog inte bli bättre.. :)

Min lårkaka känns fortfarande, men den har blivigt bättre.
Där emot vaknade jag med en härlig träningsvärk
i överkroppen efter styrkan igår.. Kanske borde träna
min överkropp mer... ;)

Idag förgyller jag det här inlägget med lite bilder
från gamla f91 tiden :D

Återkommer,

/H,



    

   


Kommentarer
Postat av: ida

Sv: Haha jaa det va ju faktiskt det, ja jämt humla sen lunar man satt ju jämt där kollade kompisar skrevb lite blogginlägg även där, hela tiden, då hade man nått att göra iaf, nu kollar man bdb kollar fb å sen alla bloggar man har plus ens egna, kom med nått nytt:)

2009-01-27 @ 18:03:43
URL: http://idaloimi.blogg.se/
Postat av: Monika

Det var tider det...Älskade goa gamla F91. Vilket gäng och vad mycket roligt vi haft...Trots tvåsiffriga förlust siffror innan Ni plötsligt började vinna. Vilken äkta glädje!

2009-01-28 @ 01:12:55
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0