Vinst,

Då vann vi idag.
11-2 också.
Jag spelade två perioder.

Vi punktarade matchen redan i
första perioden.
Jag ska vara brutal ärlig,
jag tycker sådana här matcher
är så tråkiga..
Det är inget tempo, motståndarna
orkar knappt ner på våran planhalva..
Och efter en period så blir det lätt så
att man slarvar, och att dem helt
plötsligt har joggat ner bakom ryggen på en..
Det blir inget direkt flytt på någonting,
nej.
Jag tycker bättre om matcher med slit,
blod och svett.. Där tempot är högt
och man kommer in i båset trött.

Men en vinst är en vinst,
11-2.

Ska nog till Fridlut nu,

ses!

/H,

Kommentarer
Postat av: DUSS

Så sant som det är sagt. En vinst är en vinst!

2009-01-18 @ 17:20:04
URL: http://dusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0