Vinst,

Vi vann matchen med 3-2.
En bra insatts av laget.

För mig gick det åt helvete.
Är nog säsongens sämsta match för mig.
Jag betede mig inte som jag borde heller,
när man från A-laget ska man vara en förebild.
Inte någon som tjurar ihop och blir sur..
SÅ JÄVLA PINSAMT HANNA ANDERSSON!

Nu sitter jag alla fall här,
med ett glas fanta och en hemma
gjord räkmacka.. Riktig gott faktiskt.

Efter bloggen och facebook tittandet
så ska jag gå och lägga mig..
Behöve sömn!!

Imorgon har halva veckan gått!

Sov sötten,

/H,

Kommentarer
Postat av: Modern

Ja, Du borde veta hur Du ska bete Dig det är sant! Men vet du..Du är fortfarande bara människa och det är oxå okej att vara det ibland. För mig är Du en förebild på många sätt och dom som känner Dig vet att Du alltid har högst krav på Dig själv. Upp med hakan världens bästa!

2009-01-28 @ 01:10:07
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0