Halv soligt eller halv molnigt?

Är så otroligt trött på det här halv vädret som
är utanför mitt fönster varje dag jag vaknar...

Antingen ska det vara 30 grader varmt
eller så ska det var grått och regna..
Det här halv vädret gör ingen klokare!

Igår var det minigolf,
och krigade oss igenom 18
banor trots regnet!
Dock delade jag och Bella på sista platsen ;)

Hem till Emma,
beställde mat från Tzaksiki.
Vi sitter tio pers och äter och låter
allmänt högt, som vanligt då,
då helt plötsligt allt bryts av ett ljud
som kunde liknas med båtarna nere i hamnen.
Föraren bakom denna båt var våran lilla Tesse Karlsson,
I ren chock över att den lilla människan kan rapa SÅ
högt får alla att börja as flabba...
Tesse säger med lite fnittrit tonfall,
- Nu blev det lite pinsamt.

Skrattet höll i sig resterande av kvällen, <3

Nu lagar jag mat!
Jobbar i natt, :/

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0