Inte okej, inte okej alls..

Men tröstar mig själv med att jag nog
behövde sova igen alla timmar från
Metallica natten.........
Men så här länge med fint väder?!

Ska ta tag i mitt liv nu,
får inte sova längre än till Elva.
Nu i veckan ska det fina vädret
komma tillbaka igen så  :D

Jag är helt vriden,
känns som det skulle vara fredag
och att jag jobbar i natt...
Kan inte riktigt släppa den tanken,
trots att jag vet att det är måndag
och det är löpning ikväll..

Inatt blev det bestämt att på
torsdag drar vi till huvudstaden och
kollar ute teatern Bruden som visste för lite,
med bla. Pernilla Walhgren, Martin björk
och Peter Magnusson.

Ikväll bor jag hos Josefina
i Bergshammar. Myspys!

Ush, vad jag längtar tills lönfan
kommer in på kontot,

Återkommer,

/H,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0