New Shoes.

Har inhandlat ett antal skor dem senaste veckorna,
dock slarvat med upptaderingen!




Inköpta idag, 129kr på HM.



Köptes i helgen, på skokanonen.
Orginal pris: 300kr.
Mitt Pris: 260kr.




Roots, på Eurosko
Orginal pris: 600kr.
Mitt pris: 100 kr, dock en strl för stor.
Men en sula funkar allt ;)



Aldrig sett till i Sverige förr,
Hittade dem på Myrorna Oanvända.
För det otroliga priset, 100KR!
PS, DEM ÄR ÄKTA!



Köptes till skolavslutningen,
Från DinSko, men köptes genom Jossan.
Orignal Pris: 300kr
Mitt Pris: 200kr.

Alltså fem par skor för 689kr,
kan nog inte bli bättre ;D

Ikväll blir det vallarna,
min buss går om en halv timme! :O

Återkommer,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0