Kondom anfall!

Några dagar före min 17 års dag
fick jag en kurvet till mig på posten.
Ett ganska tjockt också,
Gud vad skoj tänkte jag!
En lite present i förskott! :D

Öpnnar kurveret,
HIV, AIDS, Klamydia var
ord som mötte mig i öppningen.
Min kära gudmor hade tycket
att jag skulle få information om det.

Idag var det dags igen :)
Ett liknade kuvert kom på posten..
Den blåa lilla väskan jag tar upp
ser till första stund väldigt oskyldig ut..
Tänkte att det kanske var bilder
på hur min balklänning skulle se ut
(Min gudmor ska sy den åt mig :D )

Öppnar väskan,
driiiiiillll..*
Helt plöstligt är hela
köksbordet fyllt med kondomer i
massa olika färger...
Jag får ett mindre skrattanfall,
lika så mamma som sitter på andra
sidan köksbordet :D

Mamma och pappa måste
verkligen ha tänkt efter i valet om
min gudmor, vem ger ungen kondomer!?

Tack så mycket Mona! :D


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag som trodde att du skulle fylla 18 nu :)

2009-06-06 @ 02:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0