Om och om igen,

Diggar Styles nya skiva, vill ha dig igen..

Kom hem för en halvtimme sedan,
jobbat gryning ;) Gick väl bra..
Skönt att det bara var ett pass
den här helgen...

Efter en tallrik pyttipanna ska
jag och Tesse till Råby och bada :)
Pappsen ska följa med Limpan
och hämta bilen som stannat halvvägs
till Eskiltuna.. Den bilen ska ta oss till Göteborg på tisdag ;)
Hmmm!

Min kära vän Crisse ringde förut,
äcklet ligger på tylösand med en öl i handen..
Hans kommentar var oslagbar,
- Fan, det finns Matssonar över allt här.
- Va? Släktingar eller vadå? (Till jesper)
- Neej, alla pratar ju som honom! ;)

Min andra vän Marcus är på Peace & love,
inte alls avundsjuk. Att se tre spelningar
med Lars W är inte jag behöver...
Åhhh, Nästa år måste jag ditt!!

Ikväll blir det spontan dricka i
solskenet, överblivet vin ska bli ett minnet blott.
Ohoj!

Ut och bättra på bränan ;)

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0