A hairy story.

Mina första dagar som halvrakad på
ena sidan av skallen har varit mycket bra!
Nu vill jag bara att resterande av håret
ska bli långt igen, dock ska det rakade
på sidan få vara kvar en stund i alla fall :D

I ungefär 16 år gick jag runt
och vågade knappast klippa snelugg.
Sedan vips, så har man på ett år
haft det mest..
En lite serie av bilder kanske!?



Långt blont, med lite svarta slingor började jag hårsäsongen med.



Dagen 08-08-08 bestämdes det hastigt och lustigt att jag
skulle bli brunett.



Mina obefintliga ögonbryn fick även dem en nyans av brunt..
En otroligt nöjd brunett, :D



Den blonda utväxten gjorde mig galen.
Att se ut som en skallig människa var inget jag trivdes i.



Blonda slingor lades i,
bredast uppe på huvudet för att avdramatisera utväxten.



Håret blev lite orange,
dock inte lika orange som på bilden! (Hittar inte orginalet.)



Men efter många timmar slingning,
TACK JOSSAN!
så blev mitt hår mer och mer sin naturliga färg.



Hoppsan,
mitt långa hår blev en hårboll av slitet och sönder färgat hår..



Vi börjar om och klipper av det :D



En ny header kom till,
och nöjd var jag :)





Tröttnat,
dags att göra något nytt.
Vips så är vi framme till nutid :D

Allt detta har jag hunnti gjort på så där
10 månader :P

A little hairy story ;)

/H,


Kommentarer
Postat av: F

Snygga bilder!!Älskar din frisyr du har nu!!! =) =)

Hoppas allt är bra med dig! ska du hitta på nått kul idag ??

KRAMIS!

2009-06-04 @ 09:30:51
URL: http://lippies.se
Postat av: Malin-Hockeyfruga

oj va frisyrer du haft ;) önskar ja vart så modig hihi..vågar knappt topa mig ;P

2009-06-04 @ 12:09:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

oj va frisyrer du haft ;) önskar ja vart så modig hihi..vågar knappt topa mig ;P

2009-06-04 @ 12:09:28
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: saara (:

himla snygg frisyr :)

2009-06-04 @ 19:11:00
URL: http://saararoseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0