Sista sommarlovet,

Det var första sommarlovs dagen igår,
den spenderades inomhus med bland annat
Mariokart turnering, Guitar Hero och med andra ord..

När Markys skulle förklara Malin Byard säger
han hon som dricker, äter piller och lyfter på kjolen!
Han hade ju självklart någon annan i tanken ;)
Trots många misstag vann Vi båda GÅNGERNA!

Min musikal Emma ringde vid halv elva,
hon nästan sjöng godmorgon!
Jag kunde inget annat än att bli glad! :D
Att hon berättade att himlen är molnfri
och solen skinner gjorde bara min dag ännu bättre!

Bästa av allt så ringde en av mina andra favoriter,
Christoffer! Gullegrisen har klarat uppskrivningen! :D
Såå glad för hans skull!

Nu börjar min dag,

återkommer!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0