Söndag, icke depp för det.

God morgon folket!

Det är söndag,
sprängd med planer?
Njaa, inte riktigt..
Ska dock träffa Emma vid
16 och gå och kolla på
musikalen Rent,
ska bli riktigt skoj faktiskt! :D

Började dagen med att ringa
en av favoriterna, Crisse,
han själv låg i Gnesta på
Jockes toalett golv och
har mått bättre ;)

Min gårdkväll var nykter,
men ändå sen..
Vid fyra släppte Dussen
av mig utanför våran port.
Det var en kväll med fotbolls tittande,
Svergie är kassa förövrigt,
många brottnings matcher (som jag vann! Eller? )
Sedan blev det taxi med Dussen av fulla
människor, dem finaste tonerna sjöng
ändå Pete i baksättet med glasögonen på sne.

Nej, folk!
Nu är det dags att bita tag i den här
terminens sista skoluppgift.
Önska mig lycka till!

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Camila

Har lagt till dig nu:)

2009-06-07 @ 12:37:49
URL: http://camila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0