Vill spy.

Snart, snart SNART klar med det här äckliga arbetet...
Eller äckligt kanske man inte ska kalla det,
oavsett ord så är jag snart färdig..

Sedan väntar en päron mer i frysen(den ska vara kall!)
Och hyrda filmen RENT.
Jo, precis den musikal jag var på i söndags,
har lyssnat sönder låtarna nu och känner
att jag vill se filmen :)

Snälla Janne och Mamma åkte i snabb fart
in för att hinna hyra filmen innan dem låste igen dörrarna.

Helt sjukt,
om så där en stund har jag avslutat mitt andra år
på gymnasiet..
Det kändes som det var igår jag skrev om att mitt
liv hade fått ett nytt kapitel, då jag började på Tessin..
Och nu är det bara ett år kvar... Hjälp!

Imorgon måste mamma ge mig massage,
min axel skriker efter beröring!!

Kommer nog slockan snart,
så.. God natt folket!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0