17 Mars 2007.

HAHAH!
Jag har skrivigt blogg ganska länge,
dock inte alltid här..
Jag hade en sån kallad "nogg" ett tag..
Hittade den idag,
Här kommer ett inlägg från 17 mars 2007.
Skäms, så dåligt jag skrev ;)
Inte blivigt bättre DOCK!

/H,

Jag har tänkt i flera dagar, åh det ska jag skriva i noggen..
Men nu när man väl sitter här, då kommer man inte ihåg ett smack!

Kan ju alla fall berätta dagens/Gårdagens händelser..

Igår var man i Tyresö och kollade kvalet för h2...
Super trångt, hade lille David sittande framför mig.. Jag fick vara se 75% Av Planen...
Men bara för att det var han gick det väl bra.. :)

Somnade sent...

Vaknade sent, fick stressa lite till vi skulle åka till Flen och kolla F91, som förlorade...

Efter det åkte man till Oxelösund och kollade ännu mera Innebandy..
HJ spelade...
Fan spyr snart på shiten ;)

Imorrn är det D3 Sista Seriematch..
Ica, Jag, Tess, Therre o Malin är dom ända som spelar från Ordinarie D3, sedan fylls det på med F91 spelar och D2 spelare...

Nu ska jag iväg och jobba lite..
Har ingen lust alls...
Har en sådan jobbig huvuvärk!!!!
BLÄÄÄ....

Den klagan får avsluta dagens Nogg...

Chaiaoooooooooo!

Kommentarer
Postat av: tesse

vad fan är nogg?

2009-03-17 @ 22:33:40
URL: http://tessek.blogg.se/
Postat av: emma

om du sitter och hänger framför datorn och gör annat medan du pluggar så blir jag arg. för då kommer du inte att ha tid att träffa oss ikväll! Såååå jobbba!

2009-03-18 @ 15:38:09
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0