Att prata med små bokstäver,

Eller att prata inte alls..

Jag stod och väntade på bussen,
i sällskap med min jätte tunga toolbag..
Alla dessa träningskläder....

Arnö bussen kom, hoppade på..
En lukt som gjorde att jag tänkte
på min bästa vän Markys slog mot mig..
Jag satte mig brevid en sur tjej..
Suckade och började med ögonen undersöka
vilka människor som satt på bussen idag..

Och så satt Markys där, men frölunda mössan på sne..
Våra blickar mötes samtidigt, sedan hade vi en sån där
konversation "allt bra?" fast vi inte yttrade några direkta ord..
Eftersom varken jag är eller Markys är så tysta människor
så började vi sms istället..
Ni kanske tycker att vi skulle kunnat pratat med varandra,
men det var lite långt.. Och vi är lite mera diskreta än att
sitta och skrika på en buss.... Alla fall oftast ;)

Nu ska jag försöka bli klar med nya bloggen!
Sedan tar jag bussen till Bryngan..
Det bjuds på middag hos Amanda !

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Modern

Å sen när blev Markys diskret?????? Jag bara undrar???

2009-03-20 @ 20:15:00
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Hanna

så fin blogg!

2009-03-20 @ 20:20:17
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0