Att sova,

Kvällen avrunades med en gråtande Hanna i soffan,
USH vad ruskigt bra grey's var idag...

Känner att jag inte kan göra så mycket mera utav min dag,
så jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu..

Jo jag vet, knäppt..
Jag, sova innan tolv slaget?
Ett skämt..

Hade egentligen tänkt att pilla lite på nya desigen till bloggen..
(Den kommer ut på ettårs dagen för min lilla blogg, 21 Mars!)
Men idéerna är slut och jag borde kanske sova lite.

Morgondagens skoldag bjuder på
en innebandy träning, med match spel :P
En utvärdering på arbetet som ska in imorrn
och sedan lite bowling..

Efter det ska jag och Tessebesse till badhuset
och simma några längder..  :)

Sedan ryktades det om att vi skulle hem till Kaijser
och klippa honom, eller tesse klipper. Jag står för underhållningen ;)
Funderar på att be henne klippa mina längsta slingor som jag har
hängade här framme med luggen..
Bara någon cm, dem blev kanske lite för långa ändå.. Vi får se :)

Kanske, kanske, kanske fått ett jobb..
Dock är det frukostvärdinna på ett hotell ute på skavsta.
Jag börjar klockan fyra på morgonen, men hur ska jag ta mig ut ditt?
Ska ta mig en funderare på detta,
men jag vet ju inte ens om jag får det :P

Oj, detta inlägg blev lite smått och gott ;)

Nu ska alla kläder som ligger på min säng
bort och jag ska sova sju kvart i timmen.

Bara två veckor och fyra dagar kvar till påsklov.

Sov sött,

/H,


Kommentarer
Postat av: DC

Ja det går inga bussar så tidigt.

Men marre o kristi ska ju jobba där ute och jag gör det också. så har du tur och får jobbet kanske det kan lösa sig ändå + att dina jobb kamrater bör äl ha bil;)

2009-03-19 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0