Dåligt.

Det har vart otroligt dålig upptadering i helgen,
jag ursäktar detta.
Dock har min tid varit fullbokad,
både dag som natt..

Nya jobbet är helt okej,
dock är tiderna så där..
Men lycka när lönen kommer ;)

Helgen har varit i födelsedags barns tecken..

Fredag.
Mamma firades,
avslutade dagen med att komma hem mätt
från Rhodos och mina underbara vänner hade
sedan några timmar tillbaka brytit sig in i lägenheten.
När mamma klev in genom dörren bjöds hon på
skönsång och kladdkaka! Liten tår i mammas öga :)
Tack mina underbara vänner,
ni fulländade dagen!
Mamma blev nöjd, så allt slit med att dagen skulle bli bra
var värt det :)

Lördag.
Gick upp kvart i tre (PÅ NATTEN!)
Jobbade från 04:00 till halv ett.
Sedan kom älskade extra mamman Harriet och
hämtade mig och Matilda :)
Åkte hem och sov några timmar.
Sedan var det dags att fira Fridlut,
detta blev också lyckat. Även några tårar där :)

Söndag.
Med tidsändrigen blev det en natt till som jag
endast sov tre timmar..
Jag jobbade, det gick bra.
Sedan träffade jag Jossan, Fridlut och Tesse
på staden, en brunsh på brigers :)
Åt lunch med fader, blev övertalad att
hänga med till Nykvarn och kolla på
lilla syster som spelade Dm-final.
Kom hem, däckade i säng vid halv elva.

USH VAD SKÖN MIN SÄNG ÄR!

Sitter och skriver svenska tal,
som ska hållas imorgon. Amen.
Lite små nervös, njaaa ändå inte jätta. Ännu.

Senare kanske Linus och Fridlut kommer på fika,
kan bli mysigt :)

Återkommer!

/H,

Kommentarer
Postat av: josefina

jag hatar att bo på landet,

för här är det minsann aldrig någon

som kommer på fika. :(

2009-03-30 @ 21:14:33
URL: http://jljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0