Det ljuva,

Grey's var lika bra som alltid..
Nu väntar scrubs vid 23.25 ..
Även kanske lite Big Brother ;)

Sitter och lyssnar musik från
härliga 80-talet..
Spotify är min nya älskling ;)

Jag är LEDIG imorrn, eftersom innebandy
träningen är inställd pga bokmässa i multihallen.
Sedan är vi färdiga på Ped.leden (pedagogiskt ledarskap)
så vi slapp den lektionen...

Morgondagen ser alltså ut så här:
- Sova lite förlänge.
- Åka in och träffa tjejerna.
- Handla fika.
- Åka till Malin!
- Klippa håret kort! :D

Sen skulle jag vilja hinna ner till
staden och handla någon rolig tunnika..!

Kanske även flyttar till en tom lägenhet,
men om jag känner mig själv så
kommer jag inte tillbringa kvällen själv ;)

Snart börjar scrubs!

Puss o kram,
fan vad fjolligt det låter ;)

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0