du får ta..

Rumpan drog nyss på E.M.M.A skivan..
Ni vet dem som sjunger alla töntiga
flicklåtar, dem som man kan ha på hjäran
i en vecka ;)

Nyss hem kommen från Staden,
Det blev en cheseburgare på donken
med massor av folk..
Träffade mina favoriter från Nico tiden..

Jag blir lika chockad varje gång dem öppnar
munnen och pratar med basstäma...
Kommer ihåg när små pojkarna började
på Nico och man själv gick i nian...
Små, spinkiga och en röst som skulle kunna
spräcka dem tjockaste glasen.. ;)

Ikväll är det förfest hos mig,
sedan rullar vi vidare till Kuggnäs..
Det är Martin och Rasmus 18års fest som står på schemat :)

Nu ska jag dansa med rumpan ;)

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0