Godmorgon, ännu en söndag.

Vaknade med lite söndags ångest i magen,
men blev en gnutta gladare när jag såg att solen sken utomhus..

Idag ska jag spela DM-final mot Telge,
i Nykvarn klockan SEX!!!!!!
Vem fan lägger en match så sent,
så värdelöst...

Eftersom jag sovit förlänge så finns det inte
så mycket jag hinner hitta på nu så här innan samlingen.
Som är vid 16.30...

Jag ska alla fall ut och övningsköra för andra gången
idag! Känns som det är dags att ta tag i det där nu..
Även om jag inte kommer att ta körkort i sommar så
kan jag ju lika bra börja köra lite..

Resten av gänget ska idag fira Fridlut lite granna,
skulle gärna vara där men jag är ju till Nykvarn så...

Nu kanske jag skulle fixa någon frukost,

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0