Hemskt.

Vaknade öm i kroppen,
att vakna på en ganska hård soffa
efter en sen natt är inte alltid skoj.
Oftast blir jag glad av solen,
nu när den sken mig rätt i ansiktet
så var den inte lika uppskattad.


Igår firades Josefinas och Nattis Födelsedag,
det blev en bra kväll tillstut,
synd bara att det ska vara lite mycket stök.
Men men, kvällen blev lyckad ändå :)

Jag har upptaderat otroligt dåligt på sista tiden,
jo jag vet.
Men denna vecka har jag har match Tis, Ons och Lördag.
Plugg som måste göras och allmänt lite tid.
Tyvärr fick bloggen lida,
men nu hoppas jag vara tillbaka på banan igen :)

Ikväll blir det en som avslutning på denna helg
en fika med tjejerna på stadens hotell ;)

Ha en bra söndag,
fem veckor kvar till Påsklov!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0