Juste, Vem vet?

Efter damernas match (dem vann med 35-10)
var det B-lagets tur att spöa skiten ur Fingspång..
Denna gång med 41-11, eller nått sånt?

Alla fall,
efteråt blev det Kvantum.
Inhandling av Våffel och Chokladpugging mixar..
Sedan hem till Fridlut..

Sedan trängde vi,
jag, Jossan, Frida, Emma, Anna Behm, Linus, Waern, Fritzh, Jesper, Anton..
Ner i sofferna och kollade på Sunen sommar..
Kul att halva gänget kan replikerna utan till ;)

Självklart blev det krig med både grädde och chockladpudding ;)

Nu sitter jag hemma,
fick under kvällen reda på att våran innebandy
träning imorgon är inställd så jag har sovmorgon
till 12.10.. Kan inte bli mycket bättre ;)

Har endast en lektion imorrn,
och det är idrott med ledarskap :P

Nu ska jag sova sött,
så hörs vi imorrn.

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0