Lätt att det blir felstajl.

Nu är jag färdig med hemligheterna..

Fick nyss veta att vi ska spinna på idrotten..
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska vara med eller
inte... Mitt öra och hals gör fortfarande ont..
Sympton på att en öroninflamation är på väg..
Orkar inte ha ont i öronen..

Morfar var det, mamma var det..
Jag är väl fortfarande det..
Klassat som ett så kallat "öronbarn".
Att ha haft problem med öronen hela
livet är faktiskt riktigt frustrerande..
Jag är inne i en period så att jag hör
dåligt nu... Folk suckar när jag säger
va!? en tredje gång...

Nu ska jag försöka underhålla mig med
något.. Dem andra slutar tio över..

Återkommer!

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0