Mammaaa Vill du köpa Salami?

Idag fick jag vaknade jag ur en dimma,
vilken trög familj jag ändå har...

Kvällens middag,
jag har laptopen på köksbordet.
Det spelas Snälla Snällaaa....*
Papper över hela bordet,
som en kaka på det står kvällen
middag..
Rump, Mor och Janne trängs
på andra sidan av bordet..
Helt plötsligt börjar Rump
och mor min att dansa och sjunga..
Eller, dem såg mer ut som om dem
hade drabbats av ett snabbt eplepsi anfall...
Eller blivigt bittna av rabies smittade hundar..
Vet inte vad som är värst?

Mitt i allt detta kaos skriker rumpan och frågar
om någon vill köpa salami..

Men när stämningen är som bäst,
så är det nog när det är fullständig kaos.
Jag trivs så, jag lever så.

/H,

Kommentarer
Postat av: Modern

Ja Du gumman. Din failj är ett gäng galningar men oftast har vi rätt kul mitt i allt kaos. Jag har sagt det förut och säger det igen. Det är mys med folk runt köksbordet.

2009-03-19 @ 00:46:52
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0