Mupp,

Muppen jag delade säng med inatt
skrattade och vände på sig när han fick ligga kvar i sängen..

Jag gjorde mig i ordning,
sedan vid åtta lämnade vi Ockle..

Blev avsläppt nere på stan,
träffade Jossan och Tesse på Cafe latte.
Ungarna hade unnat sig en frukost där,
jag tog en macka to go ;)

Vi gick upp till Bion,
Ben x, nära ögat film projekt.
Filmen var riktigt bra gjord,
den handlade om en kille och hade
autism.. En film man ska ha sett!

Senare, pannkakslunch.
En samhällslektions som mest
var lek från våran sida...

Sedan slutade jag denna skolvecka.

Blev upphämtad av Em och Linus,
vi for hem till Waern, lite tv-spel.
Sedan en stadsrunda, sedan hem till Linus.
Kasta boll, vilket resluterade till en tävling
om vem som kunde träffa mitt ansikte snyggast!
Dem hade i alla fall skoj ;)

Senare en kebabtallrik med för starksås,
tack gud för tuggummi!
En handbollsmatch som förlorades för Herrerna..

En sjungande biltur till coop,
sedan hem till Frida..
Som alltid mycket folk där..

En ganska tidig hemgång,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0