Så mycket mer.

Jag känner att jag behöver komma tillbaka till mitt gamla jag.
Sedan jag började på gymnasiet blev jag ganska tråkig
när det gäller kläder och assocearer...
Jag började klä mig så att man inte längre stak ut..

Jag menar inte så att jag har vart speciellt extrem,
men nu har jag verkligen sjunkigt till tråkigaste nivån..
Mitt galna jag lever dock fortfarande kvar i mina skor,
oftast därför jag aldrig kan används vissa skor
eftersom jag inte har kläder som passar...

Det är lixom dags att bli gamla Hanna igen,
med konstiga tryck på tröjorna, flippade assocearer och galna skor..
Hmm.. !

Saker som måste inköpas dock!
- Ny tunn skinjacka.
- Nya Leggjeans.
- Röda stövlar.

/H,

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vill också ha mycket nytt nu till våren :)

2009-03-11 @ 17:35:03
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0