Sjukt.

Den 12 juni,
då började säsongen 08/09.
Igår tog den slut.

Ganska sjukt hur mycket tid man ändå lägger ner,
på något som man ibland hatar, älskar och gillar...
Hur skulle mitt liv se ut utan sporten?

Om jag inte hade spelat innebandy,
då hade jag aldrig börjat på Idrottslinjen..
Då hade jag aldrig träffat mina bästa vänner.
Ett liv utan dem, det skulle vara overkligt.

Jag borde egentligen vakna lycklig varenda dag,
med tanke på hur grymt många bra vänner jag har runt mig.
Det är fan sinnes sjukt när man tänker på det... Blir nästan
rädd, vilken tur jag har!


Igår spelades den sista säsongs matchen.
Otroligt skönt, men ändå lite skrämmande.
 
Idag är jag sjuk, eller jag var egentligen sjuk igår också.
Men eftersom Klara låg hemma Magsjuk och vi redan
var dåligt med backar så körde vi på.
Skitsnack, kallar Jossan det.
Men det kallas kanske mer en lag känsla?
Jag kunde helt enkelt inte stå över den här matchen,
den betydde mer än vad många kan förstå.

Just nu hoppas jag bara att Linus ska komma hit
med kokosbollar sen...

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: DUSS

Lagkänsla är det på hög nivå. Det var sista matchen för i år.. Och jag älskar oss. Ingen vet vilket lag som vi blir nästa år.



Jag njuter av att få vara med just er!

2009-03-11 @ 17:55:29
URL: http://dusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0