Bara för mycket.

Ibland blir det bara för mycket för mig.
Ibland blir det bara helt fel.


Den här dagen har gått i ilskans tecken..
Lackade först på Svenskan,
allmänt irriterad på våran lärare..
Alla andra lärare på skolan kan göra
uppgifter alla förstår sig på..
Men uppgift efter uppgift är fittigt flummig.
(förlåt mamma för svordomen)
Finns bara inget annat bra sätt att klä
skiten i ord.

Sedan fick jag sommar scehmat,
Mera jobb! Svin bra,
Jobba både Skolavslutnigen och midsommar,
mindre skoj.

Mitt sociala liv tog slut där,
midsommar som vi skulle fria hos Frida...
Fan fan FAN!

Alla människor som försökt muntra upp mig ikväll,
ursäkta mig djupast för att jag är som jag är..
Vet att ni bara vill mitt bästa och försöker muntra upp mig,
men ikväll är jag immun på humörförbättringar.

Jag går och lägger mig och lyssnar
på arg hårdrock. Känns som det är säkrast så.

Sov åt helvete,

/H,

Kommentarer
Postat av: Anonym

här kommer iaf lite kärlek från spain.

älskar dig min arga brutta.

<3

2009-05-20 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0